Het jaar is nog maar net begonnen, of hier volgt al weer een nieuwsbrief van de stichting. Nu om te vertellen, dat we ECHT gaan, want onze tickets zijn geboekt!!!!

We zullen Agyemanti verblijden met de komst van 3 obroni's (witten).

Bert en Adri vertrekken op 6 maart a.s.

Adri zal 5 weken het afbouwen van de 3 klaslokalen gaan begeleiden.

Bert zal 2 weken blijven en gaan starten met het verven van de andere gebouwen.

Martin vertrekt op 26 maart om de verfklus van Bert over te nemen en reist met Adri terug op 10 april.

De heren hoeven niet onder de boom te gaan zitten, maar kunnen zich naar hartenlust uitleven op heel wat muren. Wat een groot voordeel is nu we met z'n drieën gaan, we kunnen totaal 162 kg meenemen. Er staan nog heel veel spullen in onze opslag, zoals shirts, kleurpotloden, springtouwen, ballonnen, bellenblaas etc.

Wij hopen en verwachten, dat de klus om de 3 klassen gebruiksklaar te maken binnen die 5 weken zal lukken. Het verfwerk hiervan wordt in ieder geval door de bewoners van het dorp gedaan en de stichting zal de materialen verzorgen.

We kunnen ook deze keer weer rekenen op de steun van Saeed, de hoofdonderwijzer.

Inmiddels is er een klein foto album aangemaakt, waar jullie een indruk kunnen krijgen van de gehele school. Voor betere foto's moeten jullie wachten totdat we terug zijn.

Mocht iemand nog wat euro's over hebben om ons te steunen, dan zijn die van harte welkom. We kunnen dan de klassen ook voorzien van meubilair. Bankrekeningnummer vergeten: Iban NL71 INGB 0004 224838. Alvast bedankt!