Onze excuses voor het verschijnen van deze verlate nieuwsbrief. De reden is, dat Bert en Adri op 8 december 2015 vertrokken waren naar Suriname om daar te overwinteren.

Wat is er dan ook het laatste half jaar van 2015 en de eerste maanden van 2016 gebeurd?

Bert heeft nog een aantal fietsen uit de opslag kunnen verkopen.

Wij vernamen, dat een lid van onze Tuinvereniging ( Carley) vanwege haar werk naar Ghana zou vertrekken. We hebben haar gevraagd ons project te bezoeken en dat is gelukt. Carley is warm ontvangen door hoofdonderwijzer Saeed en alle bij de school betrokken personen. Zij heeft kunnen zien, wat we een paar maanden er voor hebben gerealiseerd en heeft namens de Stichting enkele fotoalbums voor de school en voor Saeed meegenomen. Op de website hebben we foto's van haar bezoek geplaatst.

Tevens hebben we het financieel jaarverslag gepubliceerd, zoals dat verwacht wordt van ANBI gecertificeerde instellingen. Hier kunnen jullie lezen, hoe de financiele stand van zaken is.

2016 zal de geschiedenis ingaan als het eerste jaar dat we niet meer aanwezig zullen zijn tijdens de rommelmarkt op Koningsdag. Al onze andere activiteiten zullen we zeker voortzetten.

Stichting VaZaGhana gaat gewoon door met het inzamelen van "geld" en hopelijk kunnen we in 2017 een bezoek gaan brengen.