Wordt deze e-mail niet volledig weergegeven, bekijk dan hier de online versie

Nieuwsbrief stichtingvazaghana.nl

[aanhef]

Het is al weer een tijd geleden, dat we jullie op de hoogte hebben gehouden van het reilen en zeilen in Gyankama.

Wie regelmatig op onze website http:/www.stichtingvazaghana.nl kijkt, weet dat er al een aantal nieuwtjes zijn.

- Als eerste kunnen we melden, dat onze school eind vorig jaar was uitgekozen om    een sportevenement te organiseren. Veel scholieren van diverse scholen deden hieraan mee en het was een geweldig succes. We zijn blij dat we hieraan financiële ondersteuning hebben kunnen geven.

- Verder was er de donatie van zo'n 70 voetbalshirts van Voetbalvereniging Zestienhoven, die inmiddels via een sponsor gratis bezorgd zijn in Ghana.

De leraren en kinderen waren dolenthousiast.

- Van Bert's werkgever, de RET, hebben we dozen vol met spullen gekregen (zoals kleurpotloden, T-shirts, petten en tassen), die ooit hun weg naar Gyankama zullen gaan vinden.

Koninginnedag 2012 stond in het teken van de rommelmarkt in onze wijk. We kregen hoog bezoek van de burgemeester van Rotterdam, de heer Aboutaleb. Wij hebben een aantal minuten met hem kunnen praten en Bert heeft hem de fotoalbums van het project laten zien. Helaas had de burgemeester geen geld op zak, dus we konden hem niets verkopen!

Het is verheugend om op de bankrekekning te zien, dat wij donaties ontvangen. Het gaat dan ook niet slecht met de financiën, maar het is nog niet genoeg.

Donaties zijn te allen tijde welkom.

Wat zijn de plannen voor 2012 en 2013?

De school is nu in afwachting van de bouw van het laatste klaslokaal. Als de middelen toereikend zijn, dan zullen we richting Ghana vertrekken.

Een datum staat nog niet vast. We hopen wel, dat we dit binnen 1 jaar kunnen realiseren.

We blijven jullie op de hoogte houden van onze plannen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting VaZaGhana

www.stichtingvazaghana.nl | Om u zelf af te melden, kunt u een e-mail sturen naar info@stichtingvazaghana.nl